Switch to full style
Dział w którym rozmawiamy o sprawach związanych z forum i stroną
Odpowiedz

Forumowe naszywki

24 maja 2013, 04:55

zajebisty pomysł , wchodze w to rękoma i nogoma . Oraz moge wyłożyć na to kase , jak ktos wymaluje i załatwi firme to do mnie sie odzywac

Forumowe naszywki

25 maja 2013, 09:35

Prace na projektem powoli rozpocząłem. Jeśli ktoś ma chętkę to niech również projektuje.
Kosmiel - chcesz w całości zasponsorować produkcję naszywek? :)

Forumowe naszywki

25 maja 2013, 11:38

zależy ile to bedzie kosztować , to całość albo część . Trzeba mieć jakiś wkład do forum :)

Forumowe naszywki

25 maja 2013, 11:48

A wyprawy z tematu "pomysł na przygodę" nie chcesz zasponsorować? :mrgreen:

Forumowe naszywki

25 maja 2013, 12:06

Jakbym miał firme lub kilka milionów na koncie to bez wiekszych problemów :)

Forumowe naszywki

05 cze 2013, 21:36

W kwestii naszywek znalazłem coś takiego http://allegro.pl/naszywki-naszywka-two ... 14126.html

Forumowe naszywki

05 cze 2013, 21:56

to jest chyba dobra oferta. BTW - miałem zastój z projektem, muszę nadgonić 8-)

Forumowe naszywki

21 sie 2013, 13:50

chyba temat umilkł.... :)
Odpowiedz