Teraz jest 17 sty 2018, 15:43

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lut 2015, 18:16 

Witam wszystkich użytkowników!

Jestem nowym użytkownikiem, który wszedł na to forum właśnie w celu napisania tej wiadomości. Jestem studentem z Gliwic i amatorem survivalu z małym doświadczeniem. Nie wiem czy też tak macie ale spośród kilkunastu czy kilkudziesięciu naszych znajomych nikt się survivalem nie interesuje albo się interesuje ale to tylko czcze gadanie, bo tyłka nigdzie nie ruszy. Krew mnie zalewa, bo obracam się w środowisku militarnym ale wychodzi na to, że jednak pseudo-militarnym. Nieważne...

Tak czy siak liczę na to, że właśnie takie działy na forum mi pomogą. Szukam ludzi do wspólnych wypadów gdzieś w dzicz, do lasu mówiąc wprost w miejsce gdzie można się sprawdzić w dziale survivalu, pogadać przy ognisku, pooddychać świeżym powietrzem, odpocząć od zgiełku miast.
Cudownie by było gdyby udało mi się zwerbować lub dołączyć do ludzi na Śląsku - odległość nie jest taka rażąca i na przykład spotkanie na piwie, poznanie się przed wypadem nie byłoby czymś upierdliwym dla nikogo. Nigdy nie wiemy z kim się wybierzemy do lasu a nie chciałbym pojechać do lasu, z dala od cywilizacji z jakimś psycholem z survivalową, ostrą maczetą (bez urazy dla wszystkich survivalowców z maczetami)

Ale oczywiście brak mi wyjazdów, ekipy dlatego nawet poza granicami Śląska inne województwa wchodzą w grę. Więc szukam innych samotnych dusz lub z chęcią zostanę przygarnięty do jakiejś innej ekipy.

A jeśli nie jesteście w stanie mi pomóc tutaj to bardzo bym prosił o jakieś linki do innych stron, czy nawet bezpośrednio do jakiś ekip, klubów czy coś gdzie będę mógł znaleźć kogoś na wypady.

Można pisać o mnie na maila lub na priva! Jestem otwarty i chętny na wszystko o ile tyczy się to survivalu!

Pozdrawiam wszystkich!

PostNapisane: 22 lut 2015, 11:21 

cześć i czołem.