Teraz jest 18 lis 2018, 11:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 sie 2013, 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2013, 11:10
Posty: 10
Krzysiek napisał(a):
Tu nie chodzi o słuszność mojej teorii nad Twoją, tylko o rzetelną informację. Proszę Cię zatem o link do jakiegoś artykułu, tytuł literatury lub cokolwiek innego, w którym ktoś napisał że budowanie kondycji powinno zacząć się od biegania 2x w tygodniu po 500 metrów.
Bardzo fajnie że ćwiczysz Capoeirę, ale czy masz za sobą ukończony jakikolwiek marsz kondycyjny (chodźby na 50 km), czy też jakąś wyprawę na której musiałeś "przemierzyć na piechotę kilkaset kilometrów" o której sam wspominasz w swoim wpisie?

Bo niestety, porady których udzielasz i z którymi przychodzisz reklamować się na naszym forum, są - jakby to powiedzieć - nierzetelne.



Podróż wzdłuż wybrzeża morza polskiego w 27 dni to chyba nie jest taki zły wynik? :)


Góra
 Zobacz profil  
 

PostNapisane: 31 sie 2013, 08:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2013, 10:07
Posty: 80
Po pierwsze co nagle to po diable. Czyli zrzucanie wagi w dzień lub dwa to bzdura i nie jest to zdrowe dla organizmu.

Co do sprawności fizycznej jest ona bardzo ważna. Jednak moim zdaniem ważniejszy jest aspekt psychologiczny. Czyli MOTYWACJA I DETERMINACJA.

Co do nadwagi, to powiem tak tłuszcz jest jednym z najlepszych przy wyprawach długodystansowych zmagazynowanym źródłem energii. Dlatego przed wyprawami warto odwiedzać Pizzernie i śmieciowe jedzenie.
Z mojego doświadczenia podczas wyprawy wzdłuż Wisły:

09.07.2013
Waga 90,8 kg
BMI 25,2
Zawartość Wody 47,8 %
Obwód w pasie około 102 cm

29.07.2013
Waga 85,8 kg
BMI 19
Zawartość Wody 53 %
Obwód w pasie 95 cm

10.08.2013
Waga 85 kg
BMI 16,7
Zawartość Wody 54 %
Obwód w pasie 93 cm

Przed wyprawą jadłem opór, wszystko. Miałem wcześniej dietetyka, który chciał zrobić zapas glikogenu w moich mięśniach, ale jego dieta bardzo wysoka w białko uczuliła mnie (tzn pewnie jakiegoś rodzaju białka mój organizm nie trawi) więc wróciłem do swoich metod jak widać skutecznych.

Dlatego uważam, że tkanka tłuszczoa jest bardzo ale to bardzo ważna :) Nie będę mówił o niej w aspekcie zimy i gór bo to oczywiste.

Apropo marszu wzdłuż naszej lini brzegowej.
To jest to 500 km, zrobienie w miesiąc hmm (mój wynik to kilkanaście dni), ale każdy aspekt jest ważny (np. pora roku, deszcze itd więc nie o czas tu chodzi ale o to czy zrealizowałeś swój plan). Mi w miesiąc dokładnie 32 dni udało się zrobić ponad 1047 km. Ale i tak gratuluje. Zgłoś się do aby CIę Kuba Terakowski dodał do pocztu długodystansowców bałtyckich.

_________________
Tyle wiemy o sobie ile żeśmy przeszli


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 wrz 2013, 09:15 
Offline
Honorowy członek forum
Honorowy członek forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2012, 01:54
Posty: 712
Lokalizacja: stolicznaja
Ja dorzucę tylko tyle, że nadwaga kondycji nie służy i służyć nie może, a co dalej za tym idzie ogólnemu zdrowiu również nie służy.
1. Człowiek z nadwagą ma o wiele większą masę do dźwigania
2. W dalszej kolejności odbije się to na kościach i stawach

Oczywiście w przypadku gdy człowiek z nadwagą próbuje sił w zaawansowanych treningach służących zgubieniu tej nadwagi.
Tak więc po kolei i cierpliwie. Najpierw spacery, marsze, potem można biegać i uprawiać inne techniki.
Inaczej spalimy, owszem, tkankę ale kosztem zdrowia z innej strony.

Tak więc "szybko" jak w tytule - nie ma sensu.
Zresztą widzę, że "szybko" wdziera się w coraz to nowsze aspekty życia. Ładnie się dziś ludzie wkręcili w niecierpliwość. :)

_________________
sumienna praca kosztem sumienia
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, gdyż człowiek człowiekowi wilkiem jest.

http://www.vagabundog.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2015, 09:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2015, 15:43
Posty: 3
PRZEDE WSZYSTKIM musi być DYSCYPLINA!!! :)

W moim przypadku w budowaniu kondycji i wytrzymałości najlepiej sprawdza się bieganie.
Jeśli mam możliwość to biegam po górach.
Generalnie w górach najłatwiej mi budować kondycję (najprzyjemniej)
Już sam treking wzmacnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2015, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2015, 15:43
Posty: 3
Nie ma szybko.... Trzeba ciężko pracować, długo i systematycznie
DYSCYPLINA jest podstawą!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group Change colors.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO